Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Γυρεοπαγίδα

Πέρσι έψαχνα για γυρεοπαγίδες στην αγορά .Αυτές που βρήκα δεν μου έκαναν γιατί είναι εξωτερικές, πλαστικές και χωράνε μικρές ποσότητες . Τα μελίσσια μου είναι μακριά και δεν μπορώ να πηγαίνω σε καθημερινή βάση να μαζέψω τη γύρη . Άνοιξη έχουμε και οι πιθανότητες για καμία μπόρα υπάρχουν .Τη λύση μού την έδωσε ο φίλος μου ο Κώστας Ελευθερίου .Σε ένα ταξίδι που κάναμε μαζί, μου είπε πώς σχεδίαζε να φτιάξει μια γυρεοπαγίδα. .Αυτό ήταν βρήκα κι εγώ τη λύση μου .Βάζω μερικές φωτογραφίες .







Παρατήρηση: η παγίδα έτυχε να είναι επάνω και σε μέρα με βροχή και δεν μπήκε καθόλου νερό μέσα .Για παραπάνω πληροφορίες στο blog του Κώστα http://marathon-honey.blogspot.com/ .

2 σχόλια:

  1. Δημητρη πολυ εξυπνη γυρεοπαγιδα.Τα σεβη μου στον κατασκευαστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Φόρη .Έχεις δίκιο και είναι μια χαρά και σαν βάση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή